
veletrh automobilů ve všech podobách
Originální spot ukazuje hon na Taycan
Po 23 letech bude mít Porsche opět televizní reklamu během přenosu vrcholné události amerického fotbalu, tedy LIV Super Bowlu. O ten se tuto neděli utkají v Miami na Hard Rock Stadium Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers.
Vzhledem k uvedení na trh prvního elektrického Porsche v podobě modelu Taycan je spot, nazvaný Krádež, věnován právě této události. Natáčel se v listopadu 2019 v Heidelbergu, Heppenheimu, Stuttgartu-Zuffenhausenu a na úzkých silničkách v pohoří Schwarzwald.
Kdo koho vlastně honí?
Diváci v něm jsou svědky velkolepé honičky Taycanu, „odcizeného“ v Porsche Museu, a dalších dvanácti kultovních vozů německé značky. Jsou jimi kupříkladu závodní 917 K, hybridní supersport 918 Spyder a samozřejmě ikonické 911.
„Super Bowl výrazně překračuje hranice Severní Ameriky a je perfektní platformou k oslovení nových fanoušků. Naše video spojuje v sobě mnohé, co dělá Porsche jedinečným: sportovního ducha, emoce, ale i určitou dávku humoru,“ prohlásil šéf marketingové komunikace Porsche Oliver Hoffmann.
Jen na okraj: za 30 sekund televizní reklamy se při letošním SuperBowlu platí 5,6 milionu dolarů.
Komentáře ke článku